مرجع فروش دستگاه های پرکن

عرضه انواع دستگاه پرکن اسپری خوشبو کننده

عرضه انواع دستگاه پرکن اسپری خوشبو کننده در این سایت انجام می شود. دستگاه های اسپری پرکن با قیمت های مناسب و در مدل های مختلف به منظور فروش در این سایت قرار داده شده اند.

صنایع مختلفی در دنیا وجود دارند که در حال تولید و فرآوری انواع محصولات مختلف می باشند. هر صنعت با توجه به نیاز جامعه یک محصول را تولید نموده و روانه بازار می کند. اما به طور کلی تمامی تولید کنندگان و سازندگان مواد مختلف در دنیا هدف مشترکی دارند و آن هم رفع نیاز های انسان ها در طول زندگی و سهل الوصول نمودن امور زندگی است. به همین منظور دستگاه ها و ماشین آلات بسیاری تولید شده و در خطوط تولید کارخانجات قرار داده شده اند. این دستگاه ها نیز با توجه به بالا ترین فناوری و پیشرفته ترین تجهیزات ممکن طراحی و تولید می شوند تا بتوانند به طور صحیح و اصولی پروسه ی تولید را انجام دهند. در خطوط تولید کارخانجات انواع دستگاه های تولید کننده و گرد اورنده مواد مختلف مشغول به کار هستند. اما یکی از مهم ترین دستگاه های تولید در کارخانجات دستگاه های پرکن نام دارد.

خط تولید

وظیفه دستگاه های پرکن چیست؟

دستگاه های پرکن در آخرین پروسه ی تولید حضور دارند. این دستگاه ها با توجه به موارد مختلفی انتخاب و در خط قرار می گیرند. یکی از با اهمیت ترین موردی که قطعا مورد توجه کارخانه داران است نوع ماده تولیدی و خرید دستگاه پرکن متناسب با آن است. زیرا اگر دستگاهی نا متناسب با ماده تولید شده مشغل به پروسه پر کردن ظروف نماید، با توجه به اینکه نوع طراحی آن مناسب با محصول نیست با تحمل فشار بسیار بالا به مرور دچار اشکالاتی گسترده خواهد شد که می تواند دستگاه را از کار بیندازد و ضرر و زیان بزرگی را به کارخانه تحمیل نماید. بنابراین حائز اهمیت است که طبق وظیفه تعریف شده و مختص دستگاه پرکن از آن استفاده شود. به طور کلی دستگاه های پرکن وظیفه ی پر کردن ظروف مورد نظر به منظور ارائه محصول به بازار ر بر عهده دارد.

انواع دستگاه پرکن

همان طور که ذکر شد محصولات به منظور بسته بندی و قرار گرفتن در ظروف وارد دستگاه های پرکن می شوند. بعد از اعمال این امر و لیبل زدن ظروف، محصول جهت پخش در بازار وارد باربری خواهد شد. لذا می توان گفت عمل پر کردن و بسته بندی بسیار دارای اهمیت می باشد. دستگاه های پرکن در سه دسته زیر طراحی می شوند:

  1. دستگاه پرکن مایعات غلیظ
  2. دستگاه پرکن مایعات رقیق
  3. دستگاه پرکن پودری

با توجه به نوع عملکرد و نحوه کار دستگاه های پرکن به سه عملکرد زیر تولید می شوند:

  • دستگاه پرکن تمام اتومات
  • دستگاه پرکن نیمه اتومات
  • دستگاه پرکن دستی

و همین طور از نظر ظاهری و میزان فضای اشغالی به دو مدل زیر تقسیم بندی می گردند:

  • دستگاه پرکن خطی
  • دستگاه پرکن روتاری

انواع دستگاه پرکن اسپری

دستگاه پرکن اسپری چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از دستگاه های پرکن که در زمره دستگاه های پرکن مایعات قرار می گیرد دستگاه پرکن اسپری نام دارد. از نام این دستگاه کاملا پیداست ک به منظور پر کردن قوطی های اسپری در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اسپری ها می توانند کاربرد های بسیاری داشته باشند. از جمله پر کاربرد ترین اسپری ها در زندگی روزمره شامل موارد زیر می باشند:

  • اسپری خوشبو کننده هوا
  • اسپری خوشبو کننده بدن
  • اسپری ضد عفونی کننده
  • اسپری حشره کش
  • اسپری رنگ
  • اسپری چسب مو
  • اسپری پاک کننده
  • اسپری داشبورد

تمامی اسپری های نام برده شده توسط این دستگاه به راحتی پر می شوند و آماده ورود به بازار خرید و فروش می شوند.

اسپری پرکن

خصوصیات دستگاه پرکن اسپری

انواع دستگاه پرکن اسپری در در این سایت قرار داده شده اند. تنها کافیست با مد نظر قرار دادن آنچه که نیاز مشتری است و توجه به فاکتور های مورد نیاز موجود در دستگاه انواع دستگاه پرکن اسپری را بررسی و دستگاه مناسب را خریداری نمایید. تعداد نازل های دستگاه های پرکن اسپری با توجه به نیاز مشتری متغیر می باشند. دستگاه های پرکن اسپری تمام اتومات برقی می باشند . اما دستگاه های پرکن اسپری نیمه اتومات و دستی می توانند به صورت پنوماتیک عمل نمایند و نیازی ب برق ندارند. کلیه قطعات درگیر با مواد در این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ می باشد که دچار زنگ زدگی و فرسودگی و همچنین واکنش دادن با مایعات نخواهند شد. سرعت دستگاه های اسپری پرکن با تجه به عملکردی که دارند متفوت است. دستگاه های پرکن اسپری دستی از کمترین سرعت برخوردارند و دستگاه های تمام اتومات بیشترین سرعت را دارا می باشند. همچنین دستگاه های تمام اتومات دارای ابعاد بسیار بزرگ تری هستند و فضای بسیاری را اشغال می نمایند.

اسپری پرکن تمام اتومات

عرضه انواع دستگاه پرکن اسپری

در این سایت انواع دستگاه پرکن اسپری با کارایی و سرعت های مختلفی عرضه می شوند. قیمت های این دستگاه ها با توجه به کارکردی که دارند متفاوت است. مشخصا دستگاه های پرکن اسپری تمام اتومات از قیمت بالاتری برخوردار هستند. ارسال دستگاه های پرکن اسپری از درب کارخانه انجام می شود و دستگاه در کمترین زمان ممکن به دست خریداران خواهد رسید. همچنین در امر خرید و فروش هیچ واسطه ای وجود نخواهد داشت. لذا قیمت ها به میزان زیادی کاهش داشته و بسیار به صرفه تر خواهد بود. خریداران به منظور کسب اطلاعات بیشتر و همچنین نحوه ارسال و سفارش دستگاه ها می توانند با شماره های زیر در تماس باشند.

  مدیر فروش: مهندس نگاره عنابی

 شماره موبایل: ۰۹۱۲۸۷۳۰۵۹۱

پاسخگویی تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونیکی: iransanat1010@gmail.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *