مرجع فروش دستگاه های پرکن

عرضه دستگاه تیوپ پرکن نیمه اتومات

عرضه دستگاه تیوپ پرکن نیمه اتومات در این سایت انجام می شود. این دستگاه جهت پر کردن انواع محصولات با ارائه استاندارد ترین و بهداشتی ترین بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد دستگاه تیوپ پرکن

سازندگان دستگاه تیوپ پرکن، این دستگاه  را به صورتی طراحی کرده اند که به راحتی می تواند انواع تیوپ ها را با سایز های مختلف پر نماید. برای پر کردن انواع مایعات غلیظ یا نیمه جامد مانند خمیر دندان، لوسیون، رنگ مو، انواع کرم و غیره از دستگاه تیوپ پرکن استفاده می شود.

پرکن تیوپ
تیوپ نوعی بسته بندی می باشد که استوانه ای شکل است و یک طرف آن دهانه ای تنگ جهت خروج محتویات آن تعبیه شده است، و با انواع درب ها بسته می شود. تیوپ ها از جنس لمینت، آلومینیوم و یا پلاستیک می باشند و دارای حجم های ۳ تا ۵۰۰ میلی لیتر هستند. دستگاه تیوپ پرکن برای تیوپ های پلاستیک و لمینت با آلومینیومی متفاوت می باشد و نمی توان با یک دستگاه هر دو جنس را پر نمود.

انواع تیوپ

عملکرد دستگاه تیوپ پرکن نیمه اتومات

انتخاب دستگاه تیوپ پرکن به صورت تمام اتومات یا نیمه اتومات به ظرفیت خط تولید و هزینه در نظر گرفته شده برای خرید بستگی دارد. در اولین مرحله از دستگاه نیمه اتومات، تیوپ ها در قالب دستگاه توسط اپراتور قرار می گیرند و محل قرارگیری تیوپ درون قالب با توجه به نقطه رنگی انتهای تیوپ تنظیم می گردد. در مرحله بعد تیوپ به وسیله نازل با مقداری تعیین شده پر می شود. سپس انتهای تیوپ در یک تا چند مرحله سیل می گردد. در مرحله آخر تیوپ پر شده از درون قالب به بیرون از دستگاه انتقال می یابد.

دستگاه تیوپ پرکن

عرضه دستگاه تیوپ پرکن نیمه اتومات

بسته بندی تیوپی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. نمونه های مورد استفاده از این دستگاه برای پر کردن تیوپ، در زیر اشاره شده است:

  • صنایع آرایشی
  • صنایع دارویی
  • صنایع غذایی
  • صنایع شیمیایی
  • صنایع بهداشتی

انواع دستگاه تیوپ پرکن

با توجه به وسعت کاربردی که این دستگاه دارد، آنچه که ما برای شما در نظر گرفته ایم دستگاهی با بالاترین تکنولوژی های روز دنیاست و از لحاظ بهداشتی و جنس فلزات بکار رفته در آن، در برترین سطح ممکن قرار دارد. شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را با هماهنگی با کارشناسان ما سفارش دهید و در اسرع وقت دستگاه را دریافت نمایید.

  مدیر فروش: مهندس نگاره عنابی

 شماره موبایل: ۰۹۱۲۸۷۳۰۵۹۱

پاسخگویی تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونیکی: iransanat1010@gmail.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *