مرجع فروش دستگاه های پرکن

فروش دستگاه اسپری پرکن گاز فندک

فروش دستگاه اسپری پرکن گاز فندک در این سایت انجام می شود. این دستگاه دارای برترین تجهیزات پرکن می باشد و کیفیت جنس قطعات به کار رفته در بالاترین استاندارد ممکن قرار دارد.

کاربرد دستگاه اسپری پرکن

این دستگاه جهت پر کردن اسپری رنگ و اسپری مواد رنگی، انواع اسپری حشره کش و اسپری داروهای دامی، اسپری لاستیک شور، اسپری انژکتور شور، اسپری واکس داشبورد و سایر اسپری های صنایع خودرویی، اسپری زعفران، اسپری روغن، اسپری رنگ غذا و سایر مواد غذایی، اسپری گاز فندک، اسپری برف شادی، اسپری انواع چسب، چسب ۱۲۳ و غیره، مورد استفاده قرار می گیرد.

اسپری

عملکرد دستگاه اسپری پرکن

نحوه عملکرد این دستگاه به صورت سه گانه می باشد. با فشردن یک پدال ، دستگاه، پر کردن، پانچ کردن و گاز زدن را انجام میدهد. ابتدا قوطی زیر نازل پرکن قرار می گیرد. بعد از فشار دادن پدال، مواد درون مخزن وارد قوطی می شوند. سپس قوطی به زیر نازل پانج هدایت می شود. بعد از پلمپ والو به زیر نازل گاز زن هدایت می شود و مقدار گاز مورد نیاز (بسته به نوع قوطی و حجم در نظر گرفته شده) درون قوطی تزریق می گردد.

اسپری پرکن اتوماتیک

ویژگی های دستگاه اسپری پرکن

  • مناسب برای انواع اسپری در سایز های ۵۰ تا ۵۰۰ میلی متر
  • جنس بدنه از استیل مرغوب و پایه ها از جنس آهن می باشند.
  • عملکرد دستگاه بسیار ساده و آسان می باشد.
  • ظرفیت پر کردن دستگاه در هر ساعت ۱۲۵۰ اسپری می باشد.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع هر سه نازل بر اساس نیاز کار.
  • تمامی شیلنگ های استفاده شده در دستگاه از جنس پی وی سی می باشد.

اسپری پرکن

فروش دستگاه اسپری پرکن گاز فندک

دستگاه اسپری پرکن گاز فندک هم به صورت تمام اتوماتیک و هم به صورت نیمه اتوماتیک، برای بسته بندی انواع قوطی اسپری آلومینیومی و سه تیکه، برای گروه متنوعی از محصولات به کار گرفته می شود.
شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه و آگاهی از نحوه سفارش و دریافت آن با کارشناسان ما در تماس باشید. دستگاه مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن ساخته و به دست تان خواهد رسید.

  مدیر فروش: مهندس نگاره عنابی

 شماره موبایل: ۰۹۱۲۸۷۳۰۵۹۱

پاسخگویی تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونیکی: iransanat1010@gmail.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *