مرجع فروش دستگاه های پرکن

فروش دستگاه پرکن لیوانی دهنه ۹۵ دست دوم

فروش دستگاه پرکن لیوانی دهنه ۹۵ دست دوم در این سایت انجام می شود. این دستگاه دارای تجهیزات پیشرفته و مدرن می باشد و جهت پر کردن انوع محصولات لیوانی کاربرد دارد.

ساخت دستگاه پرکن لیوانی

استفاده از دستگاه های بسته بندی و پرکن باعث افزایش راندمان تولید در کارخانجات مختلف می شود. اما این دستگاه باید دارای دو ویژگی مهم باشد. اولا کیفیت ساخت و قطعات به کار رفته در آن بالا باشد تا موجب خرابی زود هنگام و ایجاد توقف های طولانی در روند بسته بندی نشود و دوم اینکه دستگاه ها دارای خدمات پس از فروش مناسبی باشند که به سرعت به دستگاه در صورت لزوم سرویس دهی نماید.

پرکن لیوانی

کاربرد های دستگاه پرکن لیوانی

دستگاه پرکن لیوانی به دو صورت خطی و روتاری ساخته می شود. این دستگاه در صنایع غذایی و لبنی بسیار پر کاربرد می باشد و می تواند بسته بندی های لیوانی تک نفره را نیز ارائه دهد. جهت پر کردن انواع لیوان ماست، پنیر، دوغ، زیتون پرورده، کشک، سس، مربا، ترشیجات، عسل و غیره می توان از این دستگاه استفاده نمود.

دستگاه پرکن لیوانی

تجهیزات دستگاه پرکن لیوانی دهنه ۹۵

  • مجهز به سیستم PLC برای کنترل کلیه عملیات دستگاه
  • اپراتوری آسان و بدون مهارت خاص
  • مجهز به سیستم اشکال یابی خودکار
  • مجهز به سیستم CIP

لیوانی پرکن

فروش دستگاه پرکن لیوانی دست دوم

بازار خرید دستگاه پرکن لیوانی به علت حجم بالای استفاده از آن در صنایع مختلف همواره از جمله بازار های پر رونق ماشین آلات می باشد. این دستگاه جهت پر کردن لیوان های با ابعاد دهنه ۹۵ مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های دست دوم فاقد گارانتی و ضمانت می باشند اما می توانند به منظور استفاده در کارخانجات نوپا جهت تست یا تولیدات خانگی خریداری شوند.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه و همچنین نحوه سفارش و ارسال آن می توانید با شماره های درج شده در خبر تماس حاصل نمایید.

  مدیر فروش: مهندس نگاره عنابی

 شماره موبایل: ۰۹۱۲۸۷۳۰۵۹۱

پاسخگویی تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونیکی: iransanat1010@gmail.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *