مرجع فروش دستگاه های پرکن

انواع دستگاه پرکن مایعات مختلف و قیمت ها

قیمت انواع دستگاه پرکن مایعات با توجه نوع مایع پر شونده، شیوه بسته بندی و ظرفیت تولیدی مختلف می باشد. دستگاه های پرکن برای مایعات در نمونه های سیلندر پیستونی، پمپی و … با تعداد نازل های مختلف ساخته می شوند.

هرچه ظرفیت کار تولید کننده بالاتر باشد می بایست دستگاهی با تعداد نازل بیشتر پیشنهاد گردد تا جوابگوی حجم تولید بالای آن باشد. دستگاه های پرکن مایعات در نمونه های دستی، نیمه اتومات و تمام اتومات ساخته می شوند.
در نمونه های دستی این دستگاه ها اپراتور تمامی قسمت های کار پرکردن را باید انجام دهد و دستگاه تنها براساس مقدار تنظیم شده مقداری از مایع را از نازل تخلیه می کند.
در نمونه های نیمه اتومات معمولا عملیات پرکردن به صورت اتومات بوده و درب گذاری یا درب بندی ظروف توسط اپراتور انجام می شود ولی در دستگاه های تمام اتوماتیک تمامی قسمت های پرکردن، درب گذاری و درب بندی توسط سیستم دستگاه انجام می پذیرد.

محصولاتی نظیر انواع روغن ها، گریس، شوینده ها و انواع محصولات خوراکی نوشیدنی توسط دستگاه های پرکن بسته بندی می شوند.

انواع دستگاه پرکن مایعات

  • دستگاه پرکن مایعات رقیق (ثقلی)
  • دستگاه پرکن مایعات غلیظ پمپی
  • دستگاه پرکن مایعات غلیظ سیلندر پیستونی

 

دستگاه پرکن روغن مایع

دستگاه پرکن مایعات

دستگاه های پرکن مایعات با توجه به غلظت محصول و نوع ظرف پیشنهاد می شوند. این دستگاه ها از بهترین متریال موجود در بازار ساخته شده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

تولید کنندگان گرامی می توانند جهت مشاوره رایگان جهت آشنایی با بهترین دستگاه مناسب کار خود با کارشناس فروش مجموعه تماس گرفته و یا جهت بازدید حضوری هماهنگ نمایند.
برآنیم تا با عرضه بهترین دستگاه های صنعتی نیاز صنعتگران ایرانی را مرتفع سازیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *