مرجع فروش دستگاه های پرکن

قیمت دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات

قیمت دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات را اگر می خواهید بدانید، به این سایت مراجعه نمایید. این دستگاه دارای پیشرفته ترین تجهیزات پرکن روز دنیا می باشد.

از جمله دستگاه های مورد نیاز خط تولید در کارخانجات، دستگاه های پرکن می باشند. این دستگاه ها در دو نوع تمام اتومات، نیمه اتومات ساخته شده اند و متناسب با نیاز، بودجه و ظرفیت تولید یک کارخانه خریداری و مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه اسپری پرکن

دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات

این دستگاه جهت پر کردن قوطی انواع اسپری ها در سایز های ۵۰ تا ۵۰۰ استفاده می شود.
جهت بسته بندی قوطی سه تیکه فلزی و آلومینیومی برای انواع اسپری رنگ، حشره کش، اسپری ضد عفونی کننده دامی، خوشبو کننده ها، مواد شیمیایی، انواع اسپری ماشین، دئودورانت، اکتیویتور چسب، فیکساتور مو، ژل اصلاح و مواد مختلف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت دستگاه اسپری پرکن

عملکرد دستگاه اسپری پر کن نیمه اتومات

دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات دارای سه مرحله پرکن، پرچ کن و تزریق گاز می باشد و در یک فیکسچر به صورت خطی قرار دارد.
در مرحله اول شروع کار، اپراتور دستگاه، قوطی خالی را در زیر قسمت پرکن قرار می دهد و با فشردن پدال، تزریق مواد انجام می شود.

سپس با قرار دادن قوطی بعد، قوطی اول در زیر هد پرچ کن قرار می گیرد، بعد از قرار دادن والو بر روی قوطی اول، دو مرحله تزریق و پرچ به اتمام می رسد.

در مرحله آخر اپراتور با قرار دادن قوطی سوم، قوطی اول در زیر نازل تزریق گاز، قوطی دوم در زیر هد پرچ کن و قوطی سوم در زیر نازل پرکن قرار می گیرد.

اسپری پرکن

قیمت دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات

در ساخت این دستگاه تمامی استاندارد های روز دنیا رعایت شده است و بنابراین اسپری های ارائه شده توسط این دستگاه بطور کاملا استاندارد و بهداشتی با میزان مواد از قبل تعیین شده و ایمنی پر گشته است.

دستگاه پرکن اسپری

قیمت های ارائه شده توسط این سایت با توجه به ویژگی های منحصر به فرد دستگاه اسپری پرکن، بسیار مناسب و به صرفه می باشد.
شما می توانید با مقایسه تجهیزات و جنس مواد به کار رفته در آن، با قیمت پیشنهادی، متوجه منصفانه بودن قیمت ها بشوید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به منظور خرید و سفارش دستگاه و همچنین نحوه ارسال و دریافت آن در کمترین زمان ممکن، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان زبده ما در ارتباط باشید.

  مدیر فروش: مهندس نگاره عنابی

 شماره موبایل: ۰۹۱۲۸۷۳۰۵۹۱

پاسخگویی تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونیکی: iransanat1010@gmail.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *