مرجع فروش دستگاه های پرکن

قیمت فروش دستگاه پرکن ماست

آیا می دانید که دستگاه های پرکن ماست را معمولا از چه جنس هایی تولید می نمایند؟ آیا می دانید که دستگاه های پرکن ماست را با کدام قیمت ها در بازار به فروش می رسانند؟
ماست یکی از مواد غذایی است که آن را به راحتی می توان داخل ظروف مختلفی مانند سطل ها و بشکه ها در سایز های مختلف پر کرد.
پر کردن ماست در ظروف پلاستیکی معمولا بیشتر از سایر ظروف انجام می شود. انواع ظروف تک نفره، دبه و سطل از شیوه های رایج بسته بندی ماست می باشند.
این دستگاه ها به عنوات پرکن لیوانی شناخته می شوند. که دستگاه های اتومات هستند معمولا مراحل لیوان گذاری، پرکردن، لیبل گذاری و سیل درب لیوان توسط دستگاه انجام می گیرد.

انواع دستگاه پرکن ماست لیوانی

  • دستگاه پرکن لیوانی روتاری
  • دستگاه پرکن لیوانی خطی

که هر کدام از این دستگاه ها با تعداد نازل های متفاوت براساس ظرفیت کار تولیدکنندگان ساخته و عرضه می شوند.

کیفیت قطعات مختلف دستگاه پرکن ماست

معمولا قسمت های مختلفی از دستگاه های پرکن ماست را از جنس استیل تهیه می نمایند.
زیرا در صنایع غذایی به ذلیل آلودگی های ممکن می باست قسمت هایی از دستگاه که با مواد در تماس است از بهترین جنس استیل باشد.
دستگاه پرکن ماست معمولا در کارخانه جاتی استفاده می شوند که در زمینه تولید و بسته بندی انواع لبنیات، فعالیت می نمایند. ولی از این دستگاه ها برای کارگاه های کوچک لبنیاتی که تمایل دارند محصول تولید شده را با بسته بندی و برند خود عرضه کنند، نیز استفاده می شود.
دستگاه های پرکن ماست تک نازل از جمله ارزانترین دستگاه های پرکن موجود در بازار می باشند، به خاطر همین قیمت مناسب می باشد که در بازار این دستگاه ها بیشتر از سایر دستگاه های پرکن به فروش می رسد

این گروه صنعتی با در اختیار داشتن انواع دستگاه های نو  و دست دوم ( در حد نو) و آماده به کار می تواند نیاز تولید کنندگان را مرتفع سازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *